Thursday, 12 July 2012

ILHaM

sekarang 2.09pagi

malam masih muda...facebook dh out.. mood ber belog datang berlari tiba2 ke dalam diriku..hehe..sambil dgr one direction-what makes u beautiful..
nyanyi sumbang cket..
errrr...
if only u saw what i can see
u'll understand y I want u so desprately
right now i'm looking at u and i cant blieve
u dont noe ooh ohh
u dont noe u beautiful..lalala~
*sumbat tlinga guna kapas ye..hehhe

okeh..sambil2 tu leh mngasah bakat ni mnulis ni.. 
ini kirenye post yg pertama lah ea.. so,ape nk dicerite kan?
ermm mane nak mula ye..ok, tajuk entri ILHaM.. 
sy petik kata2 sifu saya la "menulis dapat mematangkan kite"... sejauh mane kah kebenaran kata2nye itu? ye!mmg jauh benar kbenaran nye. ehh merepek dah

ok kembali srius!reasons knapa melalui pnulisan dpt matangkn kite?knape?kenape?dan kenape?
 bila di fikir2.. best reason is sbab kite berani menulis untuk tatapan org ramai..bukan smua org boleh buat tau..saya boleh! hemm..hehe..ermm mungkin juge satu proses perubahan.. yela,pematangan bukan? (cth snang:perubahan dari muda ke tua, cewahh berfalsafah!) perubahan,ye btul!ting!10 markah..

so next reason? mungkin la..smakin kte berbelog,smakin bertambah lah experience, dan experience itu lah mmbuatkn kte matang...maybe! jadi...saya akan pantau diri saya sendiri...next 30 years,ape jadi dgn gaya pnulisan,tatabahasa,gaya bahasa,peribahasa saya,haa ape lg.simpulan bahasa..hahahaha ngek lah aku neh..time tu tua beruban dh kot..

ape2 pun tme kasih sifu!**clap clap clap for him** mari mematangkan diri kawan2 ye..yezzaa~




2 comments:

  1. xphm lnsung.haha..penim2..hoho.
    :D

    ReplyDelete
  2. xphm? yekee.xpe..time kasih,satu komen membina!sy kne improve lg gaya pnulisan,sila beri tunjuk ajar.haha..

    ReplyDelete